-
Váš nákupný košík zíva prázdnotou. Poďme ho naplniť :)
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky, ktorých súčasťou je reklamačný poriadok (ďalej ako „obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom, ktorým je spoločnosť: B&B Village s. r. o., sídlo: Cez ohrady 740/38, 911 05 Trenčín, IČO: 56084633, DIČ: 2122180335, IČ DPH SK2122180335, Zapísaná v: Obchodný register Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 46803/R (ďalej len „obchodník“) a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke www.babyvillage.sk ako elektronického obchodu obchodníka. (ďalej len „internetový obchod“).
1.2 Kontaktné údaje obchodníka:
Obchodné meno: Korešpondencia: Tel. kontakt: E-mail: Bankové spojenie: |
B&B Village s. r. o. Cez ohrady 740/38, 911 05 Trenčín 0902 234 724 shop@babyvillage.sk IBAN: SK60 7500 0000 0040 3418 2891 |
1.3 Pre účel týchto obchodných podmienok sa:
1.4 V prípade, že je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, všetky v platnom znení.
1.5 V prípade, že je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
1.6 Obchodné podmienky sú súčasťou uzavretej kúpnej zmluvy medzi obchodníkom na jednej strane a kupujúcim na strane druhej. Tieto obchodné podmienky sa riadia výhradne platnou a účinnou legislatívou Slovenskej republiky. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí s tým, že tieto obchodné podmienky a ich ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu a na všetky vzťahy medzi obchodníkom a kupujúcim, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy a vytknutí vady výrobku.
1.7 Kupujúci objednaním tovaru od obchodníka súhlasí s týmito obchodnými podmienkami a to zakliknutím políčka na konci objednávkového formulára so znením „Prečítal som si Obchodné podmienky a súhlasím s nimi“.
1.8 Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informoval pred odoslaním objednávky kupujúceho o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa najmä zodpovednosti za vady, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok tak, že:
2.1 Návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy prezentuje obchodník zverejnením jednotlivého tovaru na internetovom obchode. Kupujúci tento návrh prijme vyplnením a odoslaním objednávkového formulára na internetovom obchode, čím uzatvoril s obchodníkom kúpnu zmluvu, predmetom ktorej je odplatný prevod vlastníckeho práva k tovaru označeného kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke (ďalej len „objednávka“). Po prijatí objednávky obchodník bezodkladne doručí kupujúcemu potvrdenie o doručení objednávky, na vznik kúpnej zmluvy toto potvrdenie nemá vplyv.
2.2 Potvrdenie o prijatí objednávky obsahuje najmä údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, údaje o cene tovaru, údaje o dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar doručený, prípadne iné doplňujúce údaje podľa platnej legislatívy.
2.3 Na e-mailovú adresu kupujúceho mu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
2.4 Podľa novely zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemožno od 1.1. 2013 meniť údaje v už vystavenom daňovom doklade (faktúre). Údaje v daňovom doklade (faktúra) je možné meniť len v prípade, kedy kupujúci tovar ešte neprijal a nezaplatil.
3.1 Z kúpnej zmluvy vznikne obchodníkovi povinnosť predmet kúpy kupujúcemu odovzdať a kupujúcemu povinnosť predmet kúpy prevziať a zaplatiť zaň obchodníkovi dohodnutú cenu.
3.2 Obchodník dodá kupujúcemu predaný tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Štandardná dodacia doba na jednotlivý tovar je 1 až 2 pracovných dní.
3.3 Miestom dodania tovaru je miesto uvedené kupujúcim v objednávkovom formulári.
3.4 Tovar je dodaný v okamihu, keď ho prevezme kupujúci alebo ním určená osoba, alebo keď ho obchodník odovzdá prepravcovi, ktorého poveril kupujúci mimo možností prepravy, ktoré ponúkol kupujúcemu obchodník.
3.5 Tovar sa ďalej považuje za dodaný okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:
3.6 Kupujúci si pri objednávke vyberie vhodnú formu zaplatenia kúpnej ceny tovaru obchodníkovi z týchto ponúkaných možností:
3.7 Kupujúci si pri objednávke vyberie vhodnú formu dodania tovaru z obchodníkom ponúkaných možností, ktoré sa mu zobrazia v nákupnom košíku.
3.8 Okamihom dodania tovaru prechádza na kupujúceho vlastnícke právo k predanému tovaru, nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty tovaru.
4.1 Výsledná konečná kúpna cena za kupujúcim vybraný tovar je uvedená na konci objednávkového formulára vytvoreného v rámci objednávky prostredníctvom internetového obchodu a je uvedená vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní, poplatku za dodanie a všetkých ostatných poplatkov spojených s objednávkou. Táto výsledná konečná kúpna cena je taktiež uvedená v potvrdení o prijatí objednávky.
4.2 Kupujúci je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
4.3. V prípade, ak kupujúci zaplatí obchodníkovi kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet obchodníka.
4.4 V prípade, ak kupujúci nezaplatí obchodníkovi celú kúpnu cenu do momentu dodania tovaru na kupujúcim uvedené miesto a zmluvné strany sa nedohodli na zaplatení kúpnej ceny za tovar v splátkach, obchodník je oprávnený odoprieť dodanie tovaru kupujúcemu.
5.1 Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru podľa bodu 3.4 a 3.5 týchto obchodných podmienok,
5.2 Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 5.1 týchto obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.
5.3 Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
5.4 Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi tieto platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky. Obchodník však nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.
5.4 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe, v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, alebo zaslaním e-mailu na adresu uvedenú v bode 1.2 týchto obchodných podmienok. Spotrebiteľ k tomuto účelu môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza k stiahnutiu na konci týchto obchodných podmienok uverejnených na príslušnej podstránke internetového obchodu.
5.5 Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, znáša aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
5.6 Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.
5.7 Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.
5.8 Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od Zmluvy ktorej predmetom je:
5.9 Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru;
5.10 Účinky odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy.
6.1 Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Ak je predmetom kúpy použitý tovar, obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do jedného roka od dodania tovaru.
6.4 Predaný tovar má vady, ak nie je v súlade so všeobecnými požiadavkami a s dohodnutými požiadavkami. Predaný tovar má ďalej vady, ak jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva. Tovar nemusí byť v súlade so všeobecnými požiadavkami, keď obchodník pri uzavretí zmluvy výslovne oboznámil spotrebiteľa, že určitá vlastnosť tovaru nezodpovedá všeobecným požiadavkám, a spotrebiteľ s nesúladom výslovne a osobitne súhlasil.
6.5 Vytknutie vady si môže spotrebiteľ uplatniť písomne na adrese obchodníka Cez ohrady 740/38, 911 05 Trenčín, alebo elektronicky prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v bode 1.2 týchto obchodných podmienok. Na tento účel môže spotrebiteľ využiť vzorový formulár, ktorý sa nachádza k stiahnutiu na konci týchto obchodných podmienok uverejnených na príslušnej podstránke internetového obchodu.
6.6 Ak si spotrebiteľ uplatní právo na vytknutie vady, obchodník mu bezodkladne poskytne písomné potvrdenie o vytknutí vady. Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.
6.7 Ak spotrebiteľ vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú obchodník odoprel prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.
6.8 Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia doby zodpovednosti obchodníka za vady tovaru.
6.9 Spotrebiteľ má v rámci uplatnenia si nároku na odstránenie vady okrem iného právo najmä na:
6.10 Spotrebiteľ má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou tovaru alebo opravou tovaru. Spotrebiteľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil obchodníkovi značné ťažkosti.
6.11 Obchodník sa zaväzuje po tom, čo spotrebiteľ vytkol vadu opraviť alebo vymeniť vadný tovar v čo najkratšom čase, ktorý potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu tovaru s prihliadnutím na povahu tovaru a povahu a závažnosť vady. Obchodník sa ďalej zaväzuje vadu opraviť alebo vadný tovar vymeniť bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí spotrebiteľovi s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý spotrebiteľ vec požadoval.
6.12 Na účely opravy alebo výmeny spotrebiteľ odovzdá alebo sprístupní tovar obchodníkovi. Náklady prevzatia veci znáša obchodník.
6.13 Obchodník dodá spotrebiteľovi opravený tovar na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu spotrebiteľ dodal vadný tovar, ak sa strany nedohodnú inak.
6.14 Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa druhej vety bodu 6.10 týchto obchodných podmienok.
6.15 Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty ak:
6.16 Pri posudzovaní práva spotrebiteľa na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa odseku 6.15 písmeno d) a e) týchto obchodných podmienok sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota tovaru, povaha a závažnosť vady a možnosť od spotrebiteľa objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť obchodníka vadu odstrániť.
6.17 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 6.15 týchto obchodných podmienok, ak sa spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie obchodník,
6.18 Ak sa zmluva týka kúpy viacerých kusov tovaru, spotrebiteľ môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnému tovaru. Vo vzťahu k ostatnému zakúpenému tovaru môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatný tovar bez vadného tovaru.
6.19 Obchodník po odstúpení od zmluvy podľa bodu 6.15 týchto obchodných podmienok vráti spotrebiteľovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru obchodníkovi, alebo po preukázaní, že spotrebiteľ zaslal tovar obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Obchodník vráti kúpnu cenu spotrebiteľovi alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri zaplatení kúpnej ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša obchodník.
6.20 Obchodník po odstúpení od zmluvy spotrebiteľom podľa bodu 6.15 nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním tovaru a na odplatu za bežné užívanie tovaru pred odstúpením od kúpnej zmluvy.
6.21 Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi spotrebiteľovi. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa podmienka uvedená v bode 6.8 týchto obchodných podmienok nevzťahuje. Spotrebiteľ má voči obchodníkovi ďalej právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá obchodník, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Spotrebiteľ musí toto právo uplatniť u obchodníka najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opraveného alebo náhradného tovaru, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.
7.1 Výrobca alebo obchodník môže poskytnúť spotrebiteľovi spotrebiteľskú záruku, ktorou sa zaviažu vrátiť spotrebiteľovi kúpnu cenu, vymeniť alebo opraviť predaný tovar alebo zabezpečiť jeho údržbu nad rozsah práv vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady. Spotrebiteľ má právo požadovať od výrobcu alebo obchodníka, ktorý poskytol spotrebiteľskú záruku, plnenie zo spotrebiteľskej záruky za podmienok uvedených v záručnom liste alebo v súvisiacej reklame dostupnej v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy alebo pred jej uzatvorením.
7.2 Spotrebiteľ má počas trvania spotrebiteľskej záruky práva na odstránenie vady podľa bodu 6.9 týchto obchodných podmienok, ak výrobca alebo obchodník neposkytol v spotrebiteľskej záruke na životnosť výhodnejšie podmienky.
8.1 Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho vytknutie vady tovaru, alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa Zákona č. 391/2015 Z.z. Subjektami alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona č. 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona č. 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom online platformy alternatívneho riešenia sporov, ktorá je dostupná online na nasledovnom odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
8.2 Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho z kúpnej zmluvy alebo súvisiaceho s kúpnou zmluvou.
8.3 Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20,- EUR. Podrobnejšie informácie o celej problematike nájdete v Zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov či v Nariadení Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 524/2013, prípadne sa viete dočítať viac na odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks#heading-3
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 032/640 01 09, 032/640 01 08
http://www.soi.sk
webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
9.1 Elektronická faktúra je v zmysle § 71 ods. 1 písm. b) Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z. z. daňovým dokladom.
9.2 Elektronická faktúra je riadna faktúra vystavená podľa § 74 Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z. z., ktorú obchodník vystaví elektronicky a pošle ju kupujúcemu len elektronickou poštou ako osobitný súbor vo formátoch .pdf alebo .xml alebo v inom vhodnom formáte určenom obchodníkom (ďalej len ako „elektronická faktúra“).
9.3 Kupujúci akceptovaním týchto obchodných podmienok súhlasí s tým, že mu bude elektronická faktúra zaslaná na ním uvedený e-mail v objednávkovom formulári bezodkladne po prijatí platby.
9.4 Elektronická faktúra sa považuje za doručenú dňom odoslania. V prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry prostredníctvom elektronickej pošty.
9.5 Kupujúci je oprávnený odvolať súhlas o zasielaní elektronickej faktúry písomným alebo elektronickým oznámením obchodníkovi. Odvolanie je účinné dňom doručenia oznámenia.
10.1 Vytvorením užívateľského konta sa rozumie zaregistrovanie individuálneho používateľského konta prostredníctvom internetového obchodu obchodníka (ďalej len „registrácia“). Registrácia je dobrovoľná a je bezplatná. Registrácia nie je podmienkou pre vytvorenie objednávky a uzatvorenie kúpnej zmluvy a žiadnym spôsobom neovplyvňuje konečnú kúpnu cenu.
10.2. Zaregistrovaný užívateľ môže kedykoľvek požiadať obchodníka o výmaz užívateľského konta, k tomuto účelu použije kontaktné údaje obchodníka uvedené v bode 1.2 týchto obchodných podmienok
11.1 V prípade zverejňovania spotrebiteľských hodnotení, obchodník tieto hodnotenia overuje a má zavedené príslušné postupy na posúdenie ich pravosti. Každé zverejnené hodnotenie kontroluje predávajúci individuálne a jeho pravosť overuje na základe predložených dokladov o kúpe konkrétneho tovaru. Ak sa preukáže, že údaje uvedené v hodnotení a získané počas preverovania nesúvisia s príslušnou objednávkou, takéto hodnotenie je odstránené. Za vystavenie hodnotenia alebo jeho stiahnutie obchodník neponúka žiadne výhody. Vzhľadom na uvedené obchodník zaručuje, že hodnotenia dostupné na internetovom obchode sú overené a autentické a vyjadrujú reálne skúsenosti s nakupovaním. Hodnotenia internetového obchodu môžu byť zobrazované na stránkach iných subjektov. V týchto prípadoch dôveryhodnosť a autenticitu hodnotení posudzujú tieto subjekty podľa svojich pravidiel.
Ako súčasť nášho záväzku zlepšovať služby a rozumieť Vašim potrebám, zasielame Vám, našim zákazníkom, dotazníky spokojnosti prostredníctvom e-mailovej komunikácie po každom nákupe v našom e-shope. Tieto dotazníky sú súčasťou programu 'Overené zákazníkmi', do ktorého je náš e-shop zapojený, a ktorý nám umožňuje získavať a spracovávať reakcie od zákazníkov prostredníctvom automatizovanej elektronickej komunikácie, formou dotazníkov, ktoré sú zasielané a následne zákazníkmi vyplňované s cieľom vyhodnocovania spätnej väzby zákazníkov. Informácie, ktoré získavame, nám slúžia na zlepšovanie našich služieb a posúdenie nášho trhového postavenia.
Na zasielanie dotazníkov, zber, vyhodnocovanie spätnej väzby zákazníkov a analýzu trhového postavenia využívame služby Sprostredkovateľa, ktorým je Heureka Group a.s.. Táto spoločnosť zodpovedá za generovanie dotazníkov a spracovanie získaných odpovedí. Využitie Sprostredkovateľa nám umožňuje efektívne spracúvať získané údaje a poskytovať relevantné informácie na zlepšenie našich služieb a marketingových stratégií.
Dotknuté osoby alebo kategória dotknutých osôb:
Zákazníci, ktorí nakúpili tovar alebo službu v našom e-shope.
Kategória osobných údajov:
Bežné osobné údaje.
Zoznam alebo rozsah osobných údajov:
E-mailová adresa, informácie o kúpenom tovare.
Oprávnený záujem (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR): Spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na základe oprávneného záujmu Prevádzkovateľa, ktorým je zisťovanie spokojnosti zákazníkov Prevádzkovateľa s nákupom v e-shope.
Spracúvanie je vykonávané v súlade s platnými právnymi predpismi:
Príjemcovia alebo kategória príjemcov, ktorým budú osobné údaje poskytnuté:
Spoločnosť Heureka Group a.s., Karolínská 706/3, 186 00 Praha 8, Česká republika, IČO: 07 822 77
pôsobí ako Sprostredkovateľ spracúvania osobných údajov v rámci programu 'Overené zákazníkmi'. Spoločnosť spracúva osobné údaje na základe Zmluvy o spracúvaní osobných údajov Sprostredkovateľom, ktorej predmetom je plnenie úloh Sprostredkovateľa. Poskytujeme jej e-mailovú adresu zákazníka a informácie o kúpenom tovare, ktoré sú používané výlučne na účely zasielania a vyhodnocovania dotazníkov. Všetky aktivity sú vykonávané v súlade s článkom 28 Nariadenia GDPR.
Osobné údaje dotknutých osôb nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane pre jej vlastné účely.
Iný oprávnený subjekt:
Oprávnený subjekt podľa § 13 ods. 1 písm. c) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a GDPR, zahŕňa:
- do tretích krajín: Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín.
- do medzinárodných organizácií: Osobné údaje nie sú poskytované do medzinárodných organizácií.
Prevádzkovateľ osobné údaje nezverejňuje.
Heureka Group a.s. spracúva osobné údaje počas platnosti zmluvy o spolupráci v programe 'Overené zákazníkmi'. Ak zákazník namieta, odmietne ďalšie zasielanie dotazníkov cez odkaz v dotazníku, jeho e-mailová adresa je okamžite pridaná do 'Zoznamu opt-out'. Heureka musí po ukončení zmluvy vymazať alebo anonymizovať všetky osobné údaje do 30 dní, pokiaľ zákazník nevyžiada kópiu údajov alebo právne predpisy nevyžadujú ich ďalšie uchovávanie.
Prevádzkovateľ implementoval rozsiahle organizačné a technické opatrenia na ochranu osobných údajov, ktoré sú detailne zdokumentované v interných predpisoch. Tieto opatrenia pokrývajú fyzickú a objektovú bezpečnosť, informačnú bezpečnosť, šifrovú ochranu informácií, personálnu a administratívnu bezpečnosť, ako aj ochranu citlivých informácií. Sú navrhnuté tak, aby efektívne predchádzali neoprávnenému prístupu a zabezpečovali komplexnú ochranu osobných údajov v rámci organizácie. Realizácia týchto opatrení sa riadi presne definovanými právomocami a povinnosťami, ktoré sú uvedené v bezpečnostnej politike prevádzkovateľa.
Prevádzkovateľ má oprávnený záujem na zasielaní dotazníkov spokojnosti zákazníkov prostredníctvom e-mailovej komunikácie po každom nákupe v rámci programu 'Overené zákazníkmi'. Cieľom je zber a analýza spätnej väzby, ktoré umožňujú zlepšovanie služieb a produktovej ponuky. Zákazníci majú možnosť jasne a výslovne vyjadriť námietku proti prijímaniu dotazníkov a proti spracúvaniu ich osobných údajov na tento účel. Tento proces je plne transparentný a poskytuje zákazníkom možnosť aktívneho rozhodnutia, čím minimalizuje vplyv na ich súkromie a zároveň dodržiava zásady ochrany osobných údajov podľa GDPR.
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že na základe poskytnutých osobných údajov nedochádza k automatizovanému individuálnemu rozhodovaniu vrátane profilovania.
Zákazníci majú možnosť kedykoľvek jednoducho a bezplatne vyjadriť námietku proti zasielaniu dotazníkov spokojnosti. Táto možnosť námietky je zákazníkom jasne ponúkaná pri každej objednávke v našom internetovom obchode a v každom e-maile obsahujúcom dotazník.
13.1 Plne rešpektujeme súkromie našich zákazníkov. Pre vybavenie objednávky je však nevyhnutné spracúvať určité osobné údaje. Internetový obchod taktiež spracúva súbory Cookies. Pre lepšie pochopenie, za akým účelom a na akých právnych základoch spracúvame Vaše osobné údaje si prečítajte kompletné vyhlásenie Ochrany osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES a Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré nájdete na linku: https://www.babyvillage.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov
14.1 Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto obchodných podmienkach je splnená umiestnením oznámenia na internetovom obchode obchodníka.
14.2 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním objednávky kupujúcim a záväzným prijatím objednávky obchodníkom.
14.3 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť od 1.7.2024