-
Váš nákupný košík zíva prázdnotou. Poďme ho naplniť :)
Tieto obchodné podmienky (ďalej OP) platia pre nákup v internetovom obchode www.babyvillage.sk. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník). Tieto OP tvoria vo svojom aktuálnom znení obsah kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim.
Prevádzkovateľ:
B&B Village s.r.o., Cez ohrady 740/38, 91105 Trenčín, IČO: 56 084 633, IČ DPH: SK2122180335, zapísaná v OR OS Banská Bystrica,oddiel: Sro, vložka č. 48579/S
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že s OP
súhlasí a tieto sa budú vzťahovať na všetky vzťahy medzi predávajúcim a
kupujúcim pri uzatváraní kúpnej zmluvy a prípadnej reklamácii tovaru.
Všetky objednávky vytvorené na stránkach
www.babyvillage.sk sú záväzné pre obidve strany. Odoslaním objednávky kupujúci
potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito OP.
Prijatie objednávky potvrdí predávajúci zaslaním
potvrdzujúceho e-mailu.
Kupujúci za objednaný tovar zaplatí spôsobom, akým si vyberie pri objednávacom formulári. Má možnosť platiť
Tovar je možné distribuovať poštou, kuriérom alebo si
ho môže kupujúci vyzdvihnúť osobne (podľa preferencie kupujúceho).
Platbu za tovar môže kupujúci realizovať prevodom na účet predávajúceho,
kartou, dobierkou alebo v hotovosti
Tovar, ktorý je skladom: V prípade platby za
tovar na dobierku je tovar odoslaný hneď po dokončení objednávky. V prípade
platby za tovar prevodom na účet alebo kartou predávajúceho je tovar odoslaný
po pripísaní platby na účet.
Tovar, ktorý nie je skladom (na
objednávku): Tovar, ktorý nie je skladom bude distribuovaný do 10 až 15
pracovných dní, v prípade špeciálneho tovaru dodanie do 30-tich dní.
V prípade, že zo strany predávajúceho nie je možné
tieto termíny distribuovania dodržať, bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho a
dohodne sa s ním na ďalšom postupe, prípadne na zrušení objednávky.
O vybavení Vašej objednávky budete informovaní mailom,
príp. telefonicky.
Doprava v rámci Slovenska:
Doprava do ČR, Rakúska, Poľska a Maďarska:
Ak vykonáte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom, prípadne telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.
Záruka na spotrebný tovar je 24 mesiacov a riadi sa
príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Ak je na tovare, jeho obale,
alebo návode k nemu vyznačená v súlade s ďalšími právnymi predpismi lehota na
použitie tovaru, skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Záručná doba
začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
V každej zásielke je priložená faktúra - daňový
doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak doklad chýba, prosíme,
informuje nás čo najskôr telefonicky alebo e-mailom.
Reklamovaný tovar zašlite spolu s dokladom o úhrade
tovaru a popisom vady na adresu: B&B Village s.r.o., Cez ohrady 740/38, 91105 Trenčín. Reklamovaný tovar nám neposielajte na dobierku. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho do 14 pracovných dní od prijatia reklamácie o oprávnenosti reklamácie a o postupe vybavenia. V prípade oprávnenej reklamácie sa predávajúci zaväzuje reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej doručenia. Reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne za iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) a zašleme späť na naše náklady alebo Vám vrátime peniaze vo výške, ktorá bola uhradená za reklamovaný tovar. Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na opotrebený tovar spôsobené jeho obvyklým užívaním, na vady vzniknuté neodbornou manipuláciou alebo uskladnením. Ďalej sa záruka nevzťahuje na vady vzniknuté užívaním výrobku v rozpore s návodom na obsluhu, zanedbanou údržbou alebo užívaním výrobku k inému účelu, ako ku ktorému je určený.
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na
predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na
babyvillage@babyvillage.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci
vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho
práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie
do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej
len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány
a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže
spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj
prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná
online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť
len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej
zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania
alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi
spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy
alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa
týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka
sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od
spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu
maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Ak kupujúci so zakúpeným tovarom z tohto obchodu nie
je spokojný, je oprávnený tento tovar vrátiť, najneskôr do 7 pracovných dní od
jeho doručenia. Tovar bude predávajúcemu po predchádzajúcej dohode s kupujúcim a
po doručení tohto tovaru na vlastné náklady kupujúceho prijatý na adresu obchodu.
Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný (vrátane
príslušenstva, záručného listu, návodu, atď.), neužívaný, v pôvodnom
nepoškodenom obale, s dokladom o kúpe a záručným listom, ak bol záručný list
vydaný. Tovar treba zaslať doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho
prípadnú stratu na ceste k nám. Po vrátení tovaru bude kupujúcemu zaplatená
suma vrátená najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia tovaru. Do zaplatenej
ceny sa nezapočítava prepravné a dobierkovné hradené pri nákupe tovaru.
O úmysle vrátiť tovar bude kupujúci informovať
predávajúceho telefonicky alebo na email babyvillage@babyvillage.sk.
Predávajúci vyhlasuje, že si je vedomý, že osobné
údaje kupujúceho, ktoré získa pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy
podliehajú ochrane v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných
údajov, v znení neskorších predpisov, a preto sa s takto získanými údajmi
zaväzuje nakladať v súlade s citovaným zákonom, najmä tieto nesmie zneužívať a
je povinný o nich nad rámec plnenia povinností podľa tejto zmluvy zachovávať
mlčanlivosť.
Informácie, ktoré kupujúci poskytne
prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu
poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak
komerčne využívané.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu OP. Povinnosť
písomného oznámenia zmeny v týchto OP je splnená umiestnením na internetovej stránke
elektronického obchodu predávajúceho.
OP nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním
elektronickej objednávky kupujúcim.
Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1. 4. 2024